lørdag 18. august 2012

I det siste

Halloen der

okei det har ikke skjedd noe på utvekslingsfronten så har ingenting å skrive om fra det, er litt urolig siden jeg har hørt fra noen utvekslingselever som skal reise 13/14 at de har fått fakturaene og det har ikke jeg... så jeg venter i spenning der, Tror faktisk detter er første å siste gang jeg gleder meg til å finne en faktura i enten mailen min elr i postkassa !!

vel sånn ellers så har jeg altså fylt 16, på dn 16. August ( syntes det passet jeg ) så disse siste 3 dagene har jeg feiret med familie å venner og sånt. Ellers så starter jeg på skolen på Onsdag dn 22. August... Ikke lenge til sommerferien er over og skole står i fokus, dette året er jeg så motvitert til å gjøre det bra, eller rettere sagt presset på å gjøre det bra er veldig stort siden det er utgangspunkte til USA å når jeg kommer hjem fra USA.... Ellers så er det ingenting å skrive om... Så kommer tilbake når det er mer info om utvekslinga ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar