fredag 20. juli 2012

GODKJENT !

Jeg fikk mailen om at jeg var godkjent på onsdag, og samme dagen sendte jeg inn svarkortet med at jeg ønsket plassen min hos explorius. Jeg er preliminært tatt inn siden skoleåret enda ikke har startet, men Jeg skal ihvertfall jobbe hardt som bare det på skolen for å holde karakterene mine over 3! Det skjer egentlig ikke så mye framover nå egentlig. fikk mail fra explorius i går om at de hadde reservert plassen min og at de kommer til å ta kontakt om noen uker for å fortelle mer om søknad osv. Så nå skal jeg bare nyte resten av sommerferien her oppe i Tromsø så kommer jeg tilbake når jeg har mer informasjon :)


4 kommentarer:

  1. hva menes med preliminært? må du avtale møte med rådgiveren på skolen når du starter?

    SvarSlett
    Svar
    1. Preliminært betyr at de kan nekte meg å reise viss jeg ikke klarer å holde karakterene over karakter kravet dems, så de kan nekte meg å reise viss jeg får dårlige karakterer :P, og det med rådgvier, ja jeg må prate med rådgiver, men det er mest for å få fikset papirene til lånekassen og det å få overført plassen min til 3.klasse :)

      Slett
  2. Hej! Jag heter Vicki och äger den enda svenska utbytesstudent gruppen för oss som åker 13/14 på facebook, och har nu beslutat mig för att göra den skandinavisk! Hoppas du vill vara med. Länken till gruppen hittar du här: https://www.facebook.com/groups/347625845317151/members/
    Hoppas du förstod! :)
    /Vicki :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med plass i Explorius! :-D

    Jeg kommenterte visst i feil innlegg, så velger å poste linken på nytt! :-)

    http://www.facebook.com/groups/267810856663528/

    Dette er en gruppe for norske utvekslingsstudenter som skal til USA med Explorius! :-)

    Håper å se deg der!

    SvarSlett